RPG forum situované do atmosféry Warhammeru 40 000
 
PříjemCalendarFAQHledatSeznam uživatelůUživatelské skupinyRegistracePřihlášení

Share | 
 

 Věstkyně Kira

Goto down 
AutorZpráva
Drix

avatar

Poèet pøíspìvkù : 213
Join date : 12. 04. 10
Age : 31
Location : Brandýs n/L

PříspěvekPředmět: Věstkyně Kira   Tue Apr 13, 2010 4:41 pm

Jméno, příjmení či případný název charakteru:
Kira

Rasa:
Eldarka - kmen Biel-Tan

Hodnost/zaměření:
mladší věštkyně, členka rady věstců, rada byla bohužel rozdělena, z důvodu nedostatku velících sil na více skupin. Ještě nemám dostatek bojových a vůdčích schopností pro vedení vlastního klanu.

Životopis:
Většinu předchozího života jsem prožila v našem světě (craftworld), pohybovali jsme se v celkem poklidné části galaxie, ikdyž občas jsme byli vysláni spíše na cvičení, než na opravdovou misi. Někdy jsme bojovali proti orkům, jindy zas zkoumali předsunuté pozice lidí, či Tau. Bitvy, které se odehráli po vstupu chaosu do světa jsem neměla možnost zažít, ještě jsme nebyla narozena, tak se mi tyto zlé zkušenosti vyhnuli, ale moji rodiče mi o těchto dnech vyprávěli. Výcvik u nás prodělávají všechny děti a během krátké chvíle jsou rozděleny, do skupin kam by mohli patřit. Nejdříve jsem byla nasazena jako vycvičena a nasazena jako průzkumník, ale při jedné misi se zjistilo, že ovládám (v té době spíš neovládala) psychické síly. Toto zjištění přineslo smrt jednomu z lidských vojáků, kteří nás při průzkumné misi zajali a odzbrojili, částečně jsem nad ním převzala kontrolu, donutila zastřelit jiného vojáka a ještě mu vypařila mozek z hlavy. Bohužel tohle se ke mně dostalo z doslechu, protože jsem následně na to omdlela a museli mě odvést. Stačilo to k tomu aby jsem s výcvikem přešla k psychickým jednotkám a dopracovala se zatím na nižší věštkyni.

Charakteristika (co má rád, co nemusí, co se mu líbí, povaha apod.):
líbí: Ideálem je klidný den na některé z planet, kdy není potřeba sebou nosit svou výzbroj, bohužel těch je stále méně. Horká koupel v přírodním pramenu.
nelíbí: Jedním z nejhorších zážitků bylo první probuzení zde v táboře, když mi hned po východu z ubikace dýchl ork do obličeje. Také nemám ráda démony a žlutou barvu.

Obrázek, případně popis postavy:
Humanojdní postava, na eldara spíše malá cca 170cm. Delší bílé vlasy oblíbené barvy černá, zelená a fialová, z kterých se také povětšinou skládá mé oblečení. Pro lidi se můžu jevit velice přitažlivá, na eldarku spíše průměr. - obrázek snad dodám




Zbraně, arzenál, brnění (nechci čísla, zbraně mohou být vymyšlené, ale žádný kraviny):
Jako členka rady věstců jsem byla vybavena Helmou duší, runovým brněním a pláštěm. Zbraně mám částečně své původní tudíž Shurikenovou pistoli a pár granátu, navíc nám bylo dovoleno používat kopí (singing spear). Kopí je částečně symbolem moci, nosit ho smí pouze starší věštkyně, ale hlavní předností je usměrnění a menší vytěžování psychických sil. V případě že by zde byla starší věstkyně, pod kterou bych spadala, smím místo kopí používat i energetický meč rady věstců, který také má jistý vliv na psychickou energii. Vzhledem k okolnostem, kam jsme se dostali jsem porušila některá nařízení a spolu s kamarádem z čety warpových pavouků jsme vyrobili opasek umožňující vstup do warpu, ale pouze na omezené vzdálenosti, prvních pár posunů warpem se povedl.

Psychické síly:
Toto jsou síly, které nás jako mladší věštkyně naučili při výcviku, některé síly se mohou projevit samovolně ve vypjatých situacích

  • Ovládnutí CP (nutné se soustředit a nebýt aspoň chvíli vyrušen, stačí slyšet danou postavu, velice namáhavé na psychiku, po ovladnutí můžu částečně ovládat obě těla)
  • Průvodce (působí na ostatní vojáky v mém okolí, zlepšuje náladu i chuť do boje - zvyšuje morálku, někdy se spustí samovolně, ne moc náročné)
  • Štěstí (mě nebo jiného vojáka obalí pole, které do jisté míry varuje před blížícím se zásahem a zároveň zlepšuje míření dané postavy, ne moc náročné - max. 2 pole nejednou).
  • Mentální boj (jde vlastně o schválně nepovedené ovládnutí kdy je cíl který si vyberu vnitřně zraňován, mentálně slabším jedince může usmrtit)

Toto kouzlo jsem pouze viděla jednou v praxi u starší věštkyně a i mi bylo vysvětleno ale sama bych si na něj asi netroufla, možná s kamenem duší.
Psychická bouře (velice náročné na psychické síly, vyvolá pole mentálních blesků na určitém území, které zraňují neeldarské pěší jednotky, velice účinné na tyranidy)


Postoj k Dohodě a k Císaři:
Prvně jsem zavázána mému kmeni a vyslání, jako podpůrných sil císaři beru víceméně jako příkaz, ale někde v sobě tuším, že jde o potřebnou věc, jen se mi nezdá, že se s námi spojili i síly chaosu. Ani bych se nedivila, kdyby tím sledovali nějaké svoje cíle.

Jakou máte pověst v táboře (tj. životopis na období po vzniku Dohody, viz Situace):
předpokládám, že jsem jedna z nejvyšších hodností v rámci eldarů (pokud neplatí prosím upřesnit) Mezi eldary z domácího klanu jsem považována za autoritu, ostatní naše klany mě berou jako nutnou autoritu. Snažím se působit klidným dojmem a urovnávat mezi národnostní spory, které se nezřídka stávají. Snažím se, aby mě brali i ostatní rasy, jen od nekronů se držím dál, ale to už asi bude rodovým zvykem.


Naposledy upravil Drix dne Mon May 17, 2010 8:28 am, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://www.tetris.tym.cz
Phate69
Admin
avatar

Poèet pøíspìvkù : 245
Join date : 09. 04. 10

PříspěvekPředmět: Re: Věstkyně Kira   Tue Apr 13, 2010 10:06 pm

Dodatky:
Jelikož jsi k silám přišla spíše náhodou a ještě jsi je nedokázala plně ovládnout, mohou se u tebe projevovat určitě psychické stavy trvající maximálně pět vteřin (rozpolcená osobnost, ztráta kontroly- začneš si například zpívat nebo něco nesmyslného brebentit, pichlavá bolest v týle, třesavka). Všechno jsou to reakce na tvé mentální síly. V boji se ti to ještě nikdy nestalo a věštci, se kterými jsi mluvila tvrdí, že se to ani nestane.
Co se týče ostatních ras, chovají k tobě částečnou úctu. Jelikož je váš národ velmi záhadný a všeobecně známý svou psychickou mocí, nevědí, co od tebe čekat a tak je lepší mít tě za dobře. Nekroni tě berou jako spolubojovníka, protože to mají naprogramováno. Nekrony jediné nemůžeš ovládat.
Jako mladší věštkyně máš nárok na dva temné žence a svého Warpového přítele jako doprovod. Jejich pohyb nemusíš kontrolovat, vždy jsou někde, odkud tě sledují a jsou schopni zasáhnout. Pokud nedostanou rozkaz, od tebe či od vyšší šarže tvé rasy.

Povoleno, hezká postava.
Návrat nahoru Goto down
Zobrazit informace o autorovi http://w40k.forumczech.com
 
Věstkyně Kira
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Warhammer 40k forum :: RPG hra :: Charaktery-
Přejdi na: